Jak kupować?

 

Krok 1 - Wybór produktów

- zapoznaj się z listą kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć produkt, który Cię interesuje.
- przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat (cena wyjściowa oraz wymiary produktu). Pamiętaj, że cena podana w sklepie obowiązuje za jedną sztukę produktu bez znakowania. Finalna wycena zależy od nakładu zamawianego produktu, metody znakowania oraz ilości kolorów w logotypie.
- zastanów się jaką ilość danego produktu potrzebujesz oraz jaki nadruk logo chcesz na nim zamieścić.
- pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą zapamiętać produkty w przechowalni
- po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, możesz wysłać zapytanie do obsługi sklepu naciskając przycisk „Zapytaj o cenę”, w celu przygotowania finalnej wyceny wybranego produktu z nadrukiem oraz wizualizacji. Pamiętaj, by logo firmowe lub projekt nadruku
wysłać mailem na adres sklepu: [email protected] w celu przygotowania wizualizacji znakowania.
- jeśli jesteś zdecydowany by zamówić dany produkt bez znakowania, po prostu dodaj go
„Do koszyka”.

  

Krok 2 - Zawartość koszyka

- w „Koszyku” zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości
- sprawdź dokładnie czy podana ilość, którą zamawiasz jest odpowiednia
- dostawy w sklepie wolfart.pl realizowane są za pośrednictwem firm kurierskich
- obowiązująca forma płatności za zamawiany towar to przelew bankowy na rachunek na nr konta bankowego:
MBANK S.A.
62 1140 2004 0000 3802 6328 0620
(w tytule przelewu prosimy o podanie nr faktury proformy otrzymanej w wiadomości e-mail)

  

Krok 3 - Składanie zamówienia

- jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "Zaloguj się",
jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "Zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając na "Złóż zamówienie".
- pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
* podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
* brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach
- wprowadź Twoje imię i nazwisko, e-mail, telefon oraz informacje teleadresowe firmy w celu wysłania towaru pod zamówiony adres
- aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane, ewentualne dodatkowe informacje dotyczące realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi", pamiętaj też by zaakceptować regulamin zakupów.
- następnie po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji, kliknięcie przycisku "Złóż zamówienie" oznacza potwierdzenie zakupu,
odbierz wiadomość email i kliknij na link potwierdzający złożenie zamówienia.
Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.

+48 609 52 53 53 [email protected]      Realizujemy tylko zamówienia hurtowe

Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl