Regulamin

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Właścicielem sklepu internetowego WOLFART.PL jest firma: WOLFART Katarzyna Wolfart-Szewczyk, ul. Pawia 2 lok. 52, 05-500 Piaseczno, NIP: 966-090-92-24, REGON: 141955563
  2. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem, warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez klienta oraz warunków reklamacji.
  3. Sklep WOLFART. PL nie prowadzi sprzedaży detalicznej. Oferta sklepu skierowana jest do podmiotów gospodarczych, firm i instytucji.
  4. Minimalna wartość zamówienia to 400 zł netto.
  5. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę poprzez sklep internetowy lub mailowo [email protected].
  6. Obsługa klienta dostępna jest:  Pndz.– Pt. w godz. 8:00-17:00

CENY

  1. W sklepie WOLFART.PL podawane są ceny netto oferowanych produktów, nie obejmują podatku od towarów i usług (23 % VAT).
  2. Ceny zależne są od nakładu zamawianego produktu, nie zawierają kosztów znakowania, przygotowalni do znakowania oraz kosztów transportu.
  3. Wszystkie ceny podawane są w polskich złotych.
  4. Firma WOLFART zobowiązuje się podać w potwierdzeniu zamówienia dokładne koszty wraz z kosztem znakowania, przygotowalni do znakowania oraz kosztem dostawy towaru.

ZAMÓWIENIA

1. Zamówienia w sklepie WOLFART.PL przyjmowane są:

- bezpośrednio przez sklep internetowy:

- e-mailem na adres: [email protected]

- na numer telefonu tel. 609525353 dostępny na stronie internetowej Sklepu w zakładce KONTAKT

2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru.
 
3. Klient ma możliwość rejestracji swojego konta w sklepie. Po zarejestrowaniu konta Klient zyskuje:

- podgląd statusu realizacji zamówień

- podgląd historii zakupów

- brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach

- możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych.

4. Zamówienie Klienta powinno zawierać:

- rodzaj produktu (nazwa i symbol wybranego produktu)

- nakład produktu

- podanie informacji na temat znakowania produktu (ilość kolorów nadruku w logo, numery PANTONE)

5. W przypadku zamówienia produktów ze znakowaniem Klient zobowiązany jest przesłać logo/projekt graficzny w formie wektorowej (zamieniony na krzywe) w następujących formatach plików: .eps, .ai, .cdr wraz z podaniem numerów Pantone. W przypadku podania niekompletnych lub fałszywych danych, zamówienia nie zostaną przyjęte do realizacji.
 
6. Dodatkowe prace nad przesłanymi materiałami (obróbka logo, wprowadzanie zmian, itp. ) wyceniane będą indywidualnie wg stawki godzinowej gdzie: 1 godz. - 80  zł/netto
 
7. Po otrzymaniu zamówienia Sklep potwierdza dostępność zamówionych produktów wraz z podaniem terminu realizacji, kosztów znakowania i transportu. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji złożonego zamówienia (np. w przypadku braku asortymentu u dostawcy lub innych zdarzeń losowych).
 
8. Rozpoczęcie znakowania towaru następuje zawsze po akceptacji wizualizacji przez Klienta.
 
9. Sklep zastrzega sobie prawo do wykorzystania produktów oznakowanych projektami graficznymi dostarczonymi przez Klienta, w tym umieszczenia ich zdjęć na stronach Sklepu.
 
10. Klient posiada możliwość zakupu nieoznakowanego produktu.

PŁATNOŚCI

  1. Po złożeniu zamówienia przez Klienta, obsługa Sklepu WOLFART.PL w przeciągu 2 dni roboczych wysyła Klientowi e-mailem potwierdzenie zamówienia wraz z podaniem terminu realizacji, kosztów znakowania, kosztów przygotowalni do znakowania oraz kosztów transportu.
  2. Po otrzymaniu potwierdzenia Zamówienia Klient dokonuje przedpłaty 100% wartości ( na podstawie przesłanej faktury proforma), przed przystąpieniem do realizacji zamówienia.

Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:

1. Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.

Po złożeniu zamówienia przez Klienta, obsługa Sklepu WOLFART.PL w przeciągu 2 dni roboczych wysyła Klientowi e-mailem potwierdzenie zamówienia wraz z podaniem terminu realizacji, kosztów znakowania, kosztów przygotowalni do znakowania oraz kosztów transportu.

Po otrzymaniu potwierdzenia Zamówienia Klient dokonuje przedpłaty 100% wartości ( na podstawie przesłanej faktury proforma), przed przystąpieniem do realizacji zamówienia.

Dane do przelewu:

MBANK S.A.  62 1140 2004 0000 3802 6328 0620

(w tytule przelewu prosimy o podanie nr faktury proformy otrzymanej w wiadomości e-mail).


2. Za pośrednictwem platformy płatniczej:

  • Płatności Shoper

3. Karty płatnicze:

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro

W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności Shoper, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 7 dni roboczych od złożenia zamówienia.
Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.

Za moment zapłaty uznaje się dzień zaksięgowania kwoty na rachunku bankowym Agencji Reklamowej WOLFART.

  1. Po otrzymaniu płatności oryginał faktury VAT wysyłany jest zawsze drogą mailową z adresu: [email protected]
  2. Zakupiony przez Klienta towar pozostaje własnością Sklepu, do momentu całkowitego uregulowania przez Klienta płatności za ten towar.
  3. Na życzenie Klienta możliwa jest wysyłka za pobraniem, w tym celu proszę o kontakt ze Sklepem.
  4. Koszt dostawy towaru podany jest w zakładce "Czas i koszty dostawy”. W każdym przypadku doliczany jest w momencie zamówienia produktu do koszyka, poprzez wybór odpowiedniej opcji przez Klienta.

CZAS I DOSTAWA TOWARU

  1. Terminy realizacji zamówień:

- na artykuły bez znakowania: 2-5 dni roboczych

- na artykuły ze znakowaniem - standardowo 7- 14 dni od daty dostawy towaru do naszego magazynu i zatwierdzenia wizualizacji nadruku.

  1. Dostawy zamówionego towaru Sklep WOLFART.PL realizuje za pośrednictwem firm kurierskich.
  2. W przypadku zamówienia dużych nakładów lub gdy produkt jest w trakcie sprowadzania, terminy realizacji określane są indywidualnie.
  3. Możliwa jest realizacja zamówienia w trybie ekspresowym, w tym przypadku proszę o kontakt ze Sklepem.             

REKLAMACJE

  1. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia czy dostarczony artykuł jest zgodny z potwierdzeniem zamówienia.
  2. W przypadku wykrycia wady Klient w ciągu 2 dni roboczych zobowiązany jest pisemnie zawiadomić Agencję Reklamową WOLFART na adres: [email protected] o wykrytych wadach towaru oraz niezwłocznie odesłać towar na adres Sklepu.
  3. Każda reklamacja zgłoszona przez Klienta rozpatrywana będzie indywidualnie w terminie do 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia.
  4. W przypadku niezgodności dostawy z pisemnym potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji, Agencja Reklamowa WOLFART zobowiązana jest do uzupełnienia braków, naprawy lub wymiany wadliwych towarów oraz wystawienia korekty faktury sprzedażowej.
  5. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu (Faktura VAT)
  6. Zwracany towar musi być kompletny (wraz z pełnym wyposażeniem i akcesoriami, stanowiącymi jego integralną część). Zaleca się należycie zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie.
  1. W razie zmniejszenia wartości lub zwrócenia towaru w stanie niekompletnym firmie WOLFART przysługuje prawo do obarczenia Klienta kwotą poniesionych strat.
  1. Agencja Reklamowa WOLFART nie ponosi odpowiedzialności z tytułu różnic pomiędzy kolorystyką towaru na stronie internetowej Sklepu a rzeczywistym kolorem towaru będącego przedmiotem zamówienia, jak również z tytułu niewielkich różnic w odcieniach w obrębie zamówionego asortymentu.
  1. Agencja Reklamowa WOLFART nie ponosi odpowiedzialności za:

- błędy w nadesłanych przez Klienta gotowych projektach do druku

- uszkodzenia powstałe podczas transportu towaru do Klienta lub za jego utratę z winy firmy kurierskiej

- opóźnienia w druku, które powstały na skutek czynników zewnętrznych niezależnych od Agencji

- opóźnienia w terminie realizacji wynikające z terminu dostarczenia poprawnych danych przez Klienta

 
OCHRONA PRYWATNOŚCI

Zgodnie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016 r.), dalej RODO oświadczam, że wyrażam zgodę na udostępnienie, wykorzystywanie i przetwarzanie danych osobowych w celach niezbędnych do zawarcia i wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia), realizacji obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia) (np. wystawiania i przechowywania faktur), realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora (art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia) (np. ustalenia, dochodzenia i egzekucji roszczeń).

Dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa, w szczególności przez okres wskazany w przepisach podatkowych, rachunkowych, przepisach dotyczących przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych, w tym dotyczących numeru telefonu oraz adresu e-mail. Udostępniam i jednocześnie oświadczam, że przekazuję moje dane osobowe całkowicie dobrowolnie.

Administratorem danych osobowych jest firma WOLFART Katarzyna Wolfart-Szewczyk, mail: [email protected]

Dane osobowe można edytować lub usunąć tylko kontaktując się z administratorem.

UWAGI DODATKOWE

  1. Towary, które nie mają podanej ceny poglądowej wyceniane są indywidualnie ze względu na ciągłe wahania kursu walut lub dużą liczbę możliwych konfiguracji.
  2. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustaw o ochronie praw konsumentów i ustawy o ochronie danych osobowych.

+48 609 52 53 53 [email protected]      Realizujemy tylko zamówienia hurtowe

Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl