POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Właścicielem sklepu internetowego WOLFART.PL jest firma: WOLFART Katarzyna Wolfart-Szewczyk, ul. Pawia 2 lok. 52, 05-500 Piaseczno, NIP: 966-090-92-24, REGON: 141955563
- Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem, warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez klienta oraz warunków reklamacji.
- Sklep WOLFART. PL nie prowadzi sprzedaży detalicznej. Oferta sklepu skierowana jest do podmiotów gospodarczych, firm i instytucji.
- Minimalna wartość zamówienia to 400 zł netto.
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę poprzez sklep internetowy lub mailowo [email protected].
- Obsługa klienta dostępna jest: Pndz.– Pt. w godz. 8:00-17:00
CENY
- W sklepie WOLFART.PL podawane są ceny netto oferowanych produktów, nie obejmują podatku od towarów i usług (23 % VAT).
- Ceny zależne są od nakładu zamawianego produktu, nie zawierają kosztów znakowania, przygotowalni do znakowania oraz kosztów transportu.
- Wszystkie ceny podawane są w polskich złotych.
- Firma WOLFART zobowiązuje się podać w potwierdzeniu zamówienia dokładne koszty wraz z kosztem znakowania, przygotowalni do znakowania oraz kosztem dostawy towaru.
ZAMÓWIENIA
1. Zamówienia w sklepie WOLFART.PL przyjmowane są:
- bezpośrednio przez sklep internetowy:
- e-mailem na adres: [email protected]
- na numer telefonu tel. 609525353 dostępny na stronie internetowej Sklepu w zakładce KONTAKT
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru.- podgląd statusu realizacji zamówień
- podgląd historii zakupów
- brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach
- możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych.
4. Zamówienie Klienta powinno zawierać:
- rodzaj produktu (nazwa i symbol wybranego produktu)
- nakład produktu
- podanie informacji na temat znakowania produktu (ilość kolorów nadruku w logo, numery PANTONE)
5. W przypadku zamówienia produktów ze znakowaniem Klient zobowiązany jest przesłać logo/projekt graficzny w formie wektorowej (zamieniony na krzywe) w następujących formatach plików: .eps, .ai, .cdr wraz z podaniem numerów Pantone. W przypadku podania niekompletnych lub fałszywych danych, zamówienia nie zostaną przyjęte do realizacji.PŁATNOŚCI
- Po złożeniu zamówienia przez Klienta, obsługa Sklepu WOLFART.PL w przeciągu 2 dni roboczych wysyła Klientowi e-mailem potwierdzenie zamówienia wraz z podaniem terminu realizacji, kosztów znakowania, kosztów przygotowalni do znakowania oraz kosztów transportu.
- Po otrzymaniu potwierdzenia Zamówienia Klient dokonuje przedpłaty 100% wartości ( na podstawie przesłanej faktury proforma), przed przystąpieniem do realizacji zamówienia.
Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
1. Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
Po złożeniu zamówienia przez Klienta, obsługa Sklepu WOLFART.PL w przeciągu 2 dni roboczych wysyła Klientowi e-mailem potwierdzenie zamówienia wraz z podaniem terminu realizacji, kosztów znakowania, kosztów przygotowalni do znakowania oraz kosztów transportu.
Po otrzymaniu potwierdzenia Zamówienia Klient dokonuje przedpłaty 100% wartości ( na podstawie przesłanej faktury proforma), przed przystąpieniem do realizacji zamówienia.
Dane do przelewu:
MBANK S.A. 62 1140 2004 0000 3802 6328 0620
(w tytule przelewu prosimy o podanie nr faktury proformy otrzymanej w wiadomości e-mail).
2. Za pośrednictwem platformy płatniczej:
- Płatności Shoper
3. Karty płatnicze:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności Shoper, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 7 dni roboczych od złożenia zamówienia.
Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
Za moment zapłaty uznaje się dzień zaksięgowania kwoty na rachunku bankowym Agencji Reklamowej WOLFART.
- Po otrzymaniu płatności oryginał faktury VAT wysyłany jest zawsze drogą mailową z adresu: [email protected]
- Zakupiony przez Klienta towar pozostaje własnością Sklepu, do momentu całkowitego uregulowania przez Klienta płatności za ten towar.
- Na życzenie Klienta możliwa jest wysyłka za pobraniem, w tym celu proszę o kontakt ze Sklepem.
- Koszt dostawy towaru podany jest w zakładce "Czas i koszty dostawy”. W każdym przypadku doliczany jest w momencie zamówienia produktu do koszyka, poprzez wybór odpowiedniej opcji przez Klienta.
CZAS I DOSTAWA TOWARU
- Terminy realizacji zamówień:
- na artykuły bez znakowania: 2-5 dni roboczych
- na artykuły ze znakowaniem - standardowo 7- 14 dni od daty dostawy towaru do naszego magazynu i zatwierdzenia wizualizacji nadruku.
- Dostawy zamówionego towaru Sklep WOLFART.PL realizuje za pośrednictwem firm kurierskich.
- W przypadku zamówienia dużych nakładów lub gdy produkt jest w trakcie sprowadzania, terminy realizacji określane są indywidualnie.
- Możliwa jest realizacja zamówienia w trybie ekspresowym, w tym przypadku proszę o kontakt ze Sklepem.
REKLAMACJE
- Klient zobowiązany jest do sprawdzenia czy dostarczony artykuł jest zgodny z potwierdzeniem zamówienia.
- W przypadku wykrycia wady Klient w ciągu 2 dni roboczych zobowiązany jest pisemnie zawiadomić Agencję Reklamową WOLFART na adres: [email protected] o wykrytych wadach towaru oraz niezwłocznie odesłać towar na adres Sklepu.
- Każda reklamacja zgłoszona przez Klienta rozpatrywana będzie indywidualnie w terminie do 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia.
- W przypadku niezgodności dostawy z pisemnym potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji, Agencja Reklamowa WOLFART zobowiązana jest do uzupełnienia braków, naprawy lub wymiany wadliwych towarów oraz wystawienia korekty faktury sprzedażowej.
- Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu (Faktura VAT)
- Zwracany towar musi być kompletny (wraz z pełnym wyposażeniem i akcesoriami, stanowiącymi jego integralną część). Zaleca się należycie zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie.
- W razie zmniejszenia wartości lub zwrócenia towaru w stanie niekompletnym firmie WOLFART przysługuje prawo do obarczenia Klienta kwotą poniesionych strat.
- Agencja Reklamowa WOLFART nie ponosi odpowiedzialności z tytułu różnic pomiędzy kolorystyką towaru na stronie internetowej Sklepu a rzeczywistym kolorem towaru będącego przedmiotem zamówienia, jak również z tytułu niewielkich różnic w odcieniach w obrębie zamówionego asortymentu.
- Agencja Reklamowa WOLFART nie ponosi odpowiedzialności za:
- błędy w nadesłanych przez Klienta gotowych projektach do druku
- uszkodzenia powstałe podczas transportu towaru do Klienta lub za jego utratę z winy firmy kurierskiej
- opóźnienia w druku, które powstały na skutek czynników zewnętrznych niezależnych od Agencji
- opóźnienia w terminie realizacji wynikające z terminu dostarczenia poprawnych danych przez Klienta
Zgodnie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016 r.), dalej RODO oświadczam, że wyrażam zgodę na udostępnienie, wykorzystywanie i przetwarzanie danych osobowych w celach niezbędnych do zawarcia i wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia), realizacji obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia) (np. wystawiania i przechowywania faktur), realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora (art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia) (np. ustalenia, dochodzenia i egzekucji roszczeń).
Dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa, w szczególności przez okres wskazany w przepisach podatkowych, rachunkowych, przepisach dotyczących przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych, w tym dotyczących numeru telefonu oraz adresu e-mail. Udostępniam i jednocześnie oświadczam, że przekazuję moje dane osobowe całkowicie dobrowolnie.
Administratorem danych osobowych jest firma WOLFART Katarzyna Wolfart-Szewczyk, mail: [email protected]
Dane osobowe można edytować lub usunąć tylko kontaktując się z administratorem.
UWAGI DODATKOWE
- Towary, które nie mają podanej ceny poglądowej wyceniane są indywidualnie ze względu na ciągłe wahania kursu walut lub dużą liczbę możliwych konfiguracji.
- W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustaw o ochronie praw konsumentów i ustawy o ochronie danych osobowych.
+48 609 52 53 53 [email protected] Realizujemy tylko zamówienia hurtowe